Крепление колёс автомобиля (колёсный крепёж)
Кожен з нас, хто має особистий чи службовий автомобіль, рано чи пізно стикається зі зняттям та встановленням коліс, чи то: встановлення запаски при проколі, необхідність балансування колеса, що б'є, сезонна заміна покришок, установка нових дисків і т.д. Колесо це головний рушій автомобіля і одночасно основний несучий елемент усієї його маси. Тому в жодному разі не можна недооцінювати значущості як колеса в цілому, так і окремих його частин - покришки, диска і, звичайно, елементів кріплення. Останньому приділимо сьогодні особливу увагу. Отже, кріплення коліс автомобіля! Для кріплення коліс до маточини автомобіля в основному використовуються два види кріплення: болти (переважно на всіх європейських автомобілях: Mercedes-Benz, BMW, Audi, Volkswagen, Porsche, Opel, Peugeot, Citroen, Renault і т. д.), так само колеса можуть кріпитися гайками до шпильок, встановлених на маточину (в основному це автомобілі японських, корейських, американських та скандинавських виробників - Toyota, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Honda, Kia, Ssangyong, Volvo, Saab, Dodge, Chevrolet, Chrysler та інші). Як правило, вибираючи колісний кріплення для свого автомобіля, більшість автолюбителів керується лише зовнішнім виглядом цього кріплення, не звертаючи уваги на його характеристики міцності. А тим часом, набуваючи дешевого кріплення, можна придбати і реальну небезпеку для життя, при цьому не лише свого, а й інших учасників дорожнього руху. Щоб цього не допустити, рекомендуємо Вам дотримуватися деяких нескладних правил при покупці колісного кріплення: По-перше: купуючи кріплення, уточніть у продавця клас міцності виробу (клас міцності кріплення повинен бути не нижче «8,9», а ще краще «10,9»). По-друге: купувати кріплення слід лише у спеціалізованих торгових точках, а не у «разових» продавців. По-третє: не купуйте дешеве кріплення, а так само кріплення, яке не має торгової марки. По-четверте: у жодному разі не використовуйте саморобне кріплення. П'яте: підбираючи болт або гайку, зверніть увагу на її притискну площину (конус або сфера), площини на кріпленні та на диску повинні збігатися за конфігурацією. По-шосте: враховуйте довжину кріплення, глибина закручування болта або гайки має бути не менше 12 – 15мм. Ось основні критерії при підборі колісного кріплення. Не нехтуйте ними, і тоді поїздки на автомобілі будуть приносити Вам лише позитивні емоції. Доброго Вам шляху!